سمساری | سمساری تهران | سمساری شرق تهران | سمساری شمال تهران

صفحه اصلی خریدار فرش دستباف
فرش دست بافت

خریدار فرش دستباف دست دوم

سمساری ایران ، خریدار فرش های دستبافت دست دوم و کار کرده شما در سراسر سطح شهر تهران است و با فرستادن کارشناسان خبره و منصف که تجربیات فراوان و چندین ساله در مورد نقشه ها و نوع نخ فرش های دست بافت دارند ، در امر خرید و فروش فرش های دستبافت ، شما را راهنمایی میکند و یک تجربه خرید و فروش فرش دستبافت بسیار عالی را برای کاربران خود فراهم می کند.

انواع فرش و قالی دستبافت در سمساری بزرگ سمساری ایران با بهترین کیفیت ها و قیمت های بسیار جذاب و منحصر به فرد، خرید و فروش می شوند.

فرش های دستبافت که از اسم آن هم پیداست با دست های هنرمندان گره به گره بافته شده است تا یک فرش با نقش و نگار  زیبا به عمل آید. فرش دستبافت از نظر نحوه بافت با دست که شغل بسیار پر زحمتی است و هم به سبب به کارگیری از نوع نخ به کارگیری شده در بافت ، به مثال ابریشم گرانبها است.

یکی از ویژگی های بسیار مهم در مورد فرش دستبافت ، محبوبیت آن بین کل مردم و خانواده ها با هر سلیقه ای می باشد. فرش دستبافت یا قالی دستبافت از جمله فرش هایی میباشد که ایرانیان تخصص ویژه ای در پباده سازی و بافت آن دارا هستند؛ به صورتی که فرش دستبافت کشور ایران در کل دنیا شناخته شده و مشهور میباشد. قدمت به کارگیری از فرش از نوع دستبافت ایرانی به  چندین قرن‌ پیش در زمان ساسانیان بر می‌گردد.

در سایت های معتبر جهانی هم میتوانید آوازه هایی از این محصول فوق العاده را پیدا کنید یکی از این سایت های معتبر در حوزه فرش دستبافت سایت rugs.com  می باشد که روی فرش های دستبافت ایرانی مانور خوبی داشته است.

اصلی‌ترین کاربرد برای یک خریدار فرش های دستبافت ، به کارگیری از آن ها به عنوان یک کف پوش بسیار شیک می باشد ؛ ابعاد بزرگ این نوع از فرش‌ها ، قابلیت به کارگیری از آن در بخش پذیرایی و اتاق های بزرگ منازل را به افراد می دهد.

از جمله ویژگی های بسیار مهم فرش های دستبافت معامله شده در سمساری ایران الیاف و جنس بسیار بالا و با کیفیت می باشد که در فصل های سرد و گرم ، دمای نامتعارف را دفع می سازد ؛ بنابر گفته هایی فرش های دستبافت در برابر حرارت و یا سرمای بیش از حد ، بسیار مقاوم می باشد و با هیچ آسیبی مواجه نمی شود.

قیمت فرش دستبافت دست دوم و کار کرده مانند دیگر محصولات موجود در این سمساری ، به یک سری عوامل مشخص بستگی دارد. بطور کلی باید بدانید که فرش های دستبافت دست دوم نسبت به دیگر انواع فرش ها ، قیمتی بالاتر داشته و گرانتر می باشند. دلایل متفاوتی وجود دارد که قیمت فرش را تعیین می کند. ازجمله این عوامل ابعاد فرش ، ترکیبات رنگی ، طرح زمینه فرش ، نوع الیاف مورد استفاده برای بافت ، تراکم بافت ، وضعیت فرش و… همه این موارد بر قیمت نهایی که کارشناس اعلام می کند اثر گذار می باشد.

اگر شما خریدار فرش های دستبافت دست دوم هستید یا قصد فروش فرش دستبافت را دارید ، تفاوت بها بین انواع این مدل فرش را به وضوح خواهید دید. فرش های دستبافت یک میراث بزرگ برای کشورمان محسوب می شود و فرش های دستبافت ایرانی در هر جایی از دنیا ، مورد تقدیر و دقت قرار گرفته که نظیر آن نیست و بسیاری از مردم کل دنیا خریدار فرش های دستبافت ایرانی هستند. همین موارد دلایل موجهی برای بها بالای این فرش ها می باشد. همچنین بین مدل ها و طرح های متنوع و مختلف از این نوع فرش ها ، تفاوت قیمتی وجود دارد که به وضوح آشکار می باشد. فرش های دستبافت مانند دیگر انواع مدل فرش و محصولات مشابه ، در ابعاد متغیر و مختلف بافته می شوند ؛ بنابراین ابعاد این نوع فرش ها می تواند از عوامل تاثیر گذار در قیمت آن ها باشد.

 نه فقط فرش های دستبافت بلکه از هر کالای با ارزش دیگری ، در صورتی که به ‌درستی نگهداری نشود ، آسیب می بیند. در برابر کالاهای گران بها وظیفه ما مراقب از آن ها در برابر آسیب دیدگی می باشد. فرش ایرانی و به خصوص نوع دستبافت آن میراث بسیار با ارزشی می باشد. برخلاف فرش های دیگر در گذشت زمان نه فقط از ارزش این فرش های دستبافت کم نشده ، بلکه گران قیمت تر و اصیل‌ تر نیز می‌شود.

سوالی هست در خدمتیم ؟
چت آنلاین با سمساری ایران
معمولا در چند دقیقه پاسخگوی شما خواهیم بود